21 januari 2008

Snart dax för mig att sova.

Jodå snart ska man hoppa i säng, ska ju upp förre tuppen imorrn men det tillhör ju mitt jobb.
Chefen ringde idag och nu ska Carro inskolas men när vet vi inte än, blir iaf inte så länge den andra klassen är med oss, så kanske i feb nån gång blir det.

Pj ligger på mitt vardagsrumsgolv och läser nån skallerblaska =) kul att ha lite sällskap även om jag måste sova snart, men hon har ju redna sovit så hon lär ju vara vaken när jag kliver upp imorrn =)

Idag på skolan blev jag jävligt less, att vissa ska lägga sig i allt man gör m.m man blir bara less men det är bara att bita ihop och gå och göra något annat, men det är tur att man har Elin, hon är bra att ha , det måste jag säga!!!

Har ont i skallen oxå så det är nog lika bra att man sover snart, ska iväg med mor imorrn på äventyr =) så det är bäst att man är pigg heheh


Ta hand om er!

0 kommentarer: