5 januari 2012

Jag är trött (som vanligt)

Helt slut kan man säga jag är nu.

Igår kom äntligen Anjas prins =) Fått mms men vll ju se han på rikitigt.

Idag följde jag med Mackan när han skulle till sjukan och det gick bara bra där, med lite träning ska allt bli typ bra eller iaf bättre med axeln.
Hämta upp Ramona som behövde lite hjälp och så fick man träffa Elin en snabbis innan jag var påväg till Jennie för en lunch.
Bella var även hemma så jag fick träffa henne oxå men även Ebba har växt som bara den kan jag säga, ungarna börja bli stora nu.

Fin lunch med mycket prata sen tackade jag för mig för jag höll på att somna, hem stanna upp lite och så iväg igen =/ tyvärr ingen vila men så är det ibland men somnade kl 20 och vakande nu ska bara äta något sen hoppa i säng igen.

Vakade av att jag har värk i ena armen/handleden men det är bara att ta en alvedon så blir det nog bra =)

0 kommentarer: