6 juli 2010

Humor eller?

Idag vakande man av värmen men det var ganska skönt, fick en liten chock när man kliv utanför dörren varmt var det men nu kanske sommaren är är för att stanna.
Tyvärr lite för varmt för mig men...

Iaf hann med 12 bussen till Nina satt där en stund sen for vi iväg till strömpilen och gick runt och runt, bjöd Nina på mat och så kom Anna och Antionio ner och vi satt en sväng innan vi alla fortsatte gå i affärena.

Utan för Lindex satte jag och Nina sen efter ett tag och bara njöt av värmen och sen fick vi ett gott skratt, humorn var på hööööög nivå =D

Sen var slutstoppet var Maxi och jag som inte varit där på länge hittade typ inget men det gick bra iaf.
Hittade en liten grill som fick följa med hem.

När man väl var hemma så sate jag mg vid datorn men jag höll på att somna sittandes så jag gick och la mig i sängen och sov ett bra tag,skönt som fasiken.

1 kommentarer:

Nina sa...

löööv våran humor :D skadeglädje den enda sanna glädjen hahahahah :D
tack för lunchen å för sällskapet kram kram