15 april 2011

Mobilen ringer

Ja vad ska man säga Va 04.30 kommer Mackan in i sovrummet och säger det brinner så jag panik vakanr och han skämtar jätte kul, NOT!!! Vaken kliver man upp och är sur för att han luras och sen fikade vi men efter ett tag hade jag lugnat ner mig och gick i säng. Mobilen ringer och jag svarar tror typ det är mamma men i mobilen hör jag Jennie röst, nyvken som jg var frågade jag vad e kl? -typ 07.30 säger Jennie ( eller så sa hon 08.30 minns inte) Iaf vi pratde och sen somnade jag om. Efter 12 kom Nina och Jimmy och hämtade mig (vilken lyx) och vi for runt och hamnade hemma hos dom och har varit där hela dagen kan man säga, mycket trevligt. Skulle iväg till Emely för att träffa henne, gabbe och ida men jag blev kvar hos nina på mat och film men det kommer fler gånger. nä nu ska jag kolla runt

1 kommentarer:

Elin sa...

HAHA! Va knäpp han är Mackan! :D Tur du har bra tålamod ;)
kram!