10 november 2011

Onsdag

Vilken dag.

Mackan klarade uppkörninge =) och nu nästa vecka ska vi överraska dom i lyckele för ingen där vet något så det ska bli så kul.
Kommer bli en rolig vecka nästa vecka, tung men bra =)

Lunchdejt med Nina och sen en liten runda på stan innan jag tackade för mig och gick hem för att vila lite.

Egetligen skulle vi fara ut och fira Mackan men vi gör det nästa vecka istället , det var Mackans idee att göra så istället så då gör vi så eftersom vi ska ju fira han.

Ringa om röret som slår och står och man får se när dom kommer och kollar men jag håller på bli galen och det sa jag oxå när jag ringde och sen ringde jag och anmälda mig och Elin till en sak så det känns så bra att få bort alla samtal.
Ringde även FK igår och sa hur läget var så nu slipper jag tänkte på det oxå.

Dags att kolla runt lite på nätet.

3 kommentarer:

Christer sa...

Grattis till körkortet :)

Nina sa...

Va kul å fara å överraska dom sådär :) kram

bau sa...

Grattis till Mackan!