20 december 2011

Vilken tokig tisdag

Vakande tidigt för man hade tid hos tandläkaren och där fick man vänta sen fick man vänta lite till men nu är iaf det gjort och papperna är klara och så, väldigt skönt att ha det gjort.

Super trött men tänkte bara håll dig vaken tills du kommer hem, Mackan skulle vara snäll och hämta mig för vi skulle fara och kolla på lite saker och så när han ska lägga en påse i baksätet så hoppar hans axel urled =/
ag får lite panik men tur att han hämtade mig nästan utanför akuten så vi gick in och bilen fick stå där den stog.
Fick komma in ganska snabbt och så skulle dom på akuten ringa och kolla om nån kunde flytta bilen (där min tanke slår mer, tänk om jag hade ett körkort) men men lite panik och stressad så ringer jag Jennie som snällt kommer med Ebba för att flytta bilen (eftersom ingen fick tag på nån som kunde flytta bilen från akuten) Iaf tusen tack Jennie!
Jag fick vara med Ebba en stund men det var bara mysigt, sen hängde dom med mig till rönken där Mackan satt och vänta se fick vi gå ner till akuten igen.
En massa hit och dit men allt gick bra, Mackan blev sjukskriven i 2 veckor.

Jennie den pärlan körde hem bilen sensre under kvällen och hade Bella med sig =)

Kan då säga att jag däckade och vakande typ 1 sek innan Jennie ringde och frågade var hon skulle ställa bilen, var helt slut.

Mackan hade innan han hämtat mig köpt ett dataspel till mig, starwars =)

1 kommentarer:

Nina sa...

usch vilken dag men tur de löste sig tillslut :) tur i oturen att han vart sjukskriven över jul å nyår ;) hehe kram