1 mars 2012

Onsdagen bara spang iväg

Först stort GRATTIS till Emely och Mange som fick en tjej igår (onsdag)

Dagen spang annars förbi, hann knappt med vakande som jag brukar gör nu förtiden vid 04.
Somande om en stund, upp fick och dona innan tvätten som inte görs av sig själv tyvärr. Fixa lite mer hann knappt äta lunch känndes det som, fick en present, ner på stan en sväng, fixa inför middagen och sen hämta upp mamma för att åka och säga hej till mormor.

Helt slut och känner lite att jag inte hinner med allt jag vill göra, men tur så ska jag iaf träffa Nina idag som jag inte träffat på ett tag och sen har jag föröskt boka in lite andra dejter oxå =D

Doppresenten till Albin kom igår så nu är allt som klart, dopnaglar ska fixas idag men annars är det klart, skönt att ha lite koll på det iaf!

0 kommentarer: