16 april 2008

Vilken solig och vårig dag =)

Hej hopp
Ååååå vad solen har värmt idag helt underbart och jobbet idag gick super bra på Dragonskolan =)

Sen var jag och Mackan och kollade på en 3a Väst på stan (Storgatan) och direkt när jag klev in i lägenheten så kännde jag att denna vill jag ha, så kännde jag aldrig med den förra vi kollade på.
Mackan verkade oxå nöjd och så, tur det heheh
Så det hade varit 2 st mer än oss som kollat på den så jag trodde aldrig att man hade en chans men iaf så fick man ju kolla på den =)
Men så senare så ringde jag och sa att jag avr intresserad och så skulle han bara göra nån upplysning och så ringa tillbax och säga om vi fick den eller inte!
Tog typ 5min så ringade han upp och sa -Ni får den, det är lungt =D
Det trodde jag inte , så nu ska kontraktet skrivas på fre och vi får flytta in den 1 Juni, helt galet!!!

Jag tycker bara att det är tråkigt att "vissa" inte kan bara vara glad för en och posetiv, istället för bitter!
Jag måste få göra mina egna misstag m.m
Och om det inte funkar att bo ihop så gör det inte det, anringen tar det slut eller så flyttar nån av oss ut. Man kan ju inte bara gå och fundera kommer det funka elller inte, då blir man ju knäpp!

Iaf nu måste jag i säng har ju ett jobb att ta hand om imorrn =)

0 kommentarer: