29 juli 2009

Ja detta sega internet

Har försökt lägga upp en bild nu och det går inte =8 Blir så less!!!

Igår var och och Mackan i ö-vik och badade =)
Vi åt först på Buger king eller vad dom heter, inte ställe jag kommer äta på mer iaf.
Jag frågade om dom hade nån veg mat och ja det hade dom men det var slut, så jag fick äta pommes istället och sen hade dom oxå slut på bröd till Mackans bugare.

Vi badade ett bra tag och jag skrattde en massa =)

Sen gick på på stan eller jag ville på Cubus =) så jag gick där inne och hittade lite kläder jag köpte och Mackan gick och tog sig en kaffe hahahah

På bussen hem somnade jag på en gång, vakande precis innan Umeås busssation och fattde inte rikigt att vi avr hemma =)

Sov lite hemma och sen blev dt fest och tisdags rex har inte varit på det på flera år men det var trevligt =)

Ska lägga upp bilder när internet går snabbare =) för nu får man typ springa igång det hahhah

0 kommentarer: