4 oktober 2009

Drömmar

Inatt drömde jag att jag var i Austrakien med Pj och Daniel och det var en bra känsla och vi skrattde hur daniel pratde om papper allså toa papper =) hahah fråga mig inte varför!

Iaf nu är det kallt ute och inne jag fryser och dricker en massa te och har ljus tända och det är mysigt har även tagit Mackans tröja som är slit mysig så jag myser verkligen nu och det är toppen!

Pratde eller chattde på facebook med en ex arbetskompis och hon trivdes inte där hon jobbade nu och ja nu kanske hon får veta hur det känns, men jag tyckte lite synd om henne iaf men jag vet att hon har ett gott hjärta.
Vi kanske ska ses nån dag ska komma förbi hennes nys jobb och kolla även fast jag avrit förbi där förr men det är itne samma sak när man känner nån som jobbar där =)

Nu ska jag kolla runt på bloggar =)

1 kommentarer:

Elin sa...

Tack gumman, du är också en bra vän! :) KRAM