2 oktober 2009

Fredagsmys =)


Fredag igen!


Idag skulle jag har träffat Elin men det blev inte så men imorrn ska vi ses en sväng =)
Så jag möte upp Gabbe och sen åkte jag till mamma och fick bara vara där coh jag är glad att jag har mamma =)


Gick förbi Anna oxå och fick mysa lite med hennes prins =) Var och hjälpte Anna med en sak men det tyckte jag bara var kul, sen gick dom med mig till mamma och så gick vi alla 4 till centrum och när jag tittade ner i vagnen så cyklade en Pelle förbi mig en fd arbetskamrat men jag såg han inte =/
Hade varit trevligt att surra en stund men jag får gå förbi UG nån dag helt enkelt har hört att AC har börjat jobba där oxå så.


Ikväll har jag ätit chips och sett på Idol och bara haft det mysigt med mig själv, har så huvodvärk att det är skönt att ta det lungt ikväll.


vad har du gjort för kul?

0 kommentarer: