3 januari 2011

Det som hänt i Hemavan stannar i Hemavan ;)

Hej hej
Kl 18 tiden på torsdagen var vi alla i bilarna påväg mot Hemavan och resan gick bra även om vi 3 som satt i baksättet bokstavligen höll på att brina upp men fram kom vi.
Och vilken stuga hade inte alls tänk mig att den skulle vara så fin och så, hade nog mer tänk på lite gamalt och typ 80-tals soffor.

Spelkväll och sen blev det sängen efter några timmar.

Nypr och det var frulle och göra sig klar för att fara in till Backen, killarna tog ena bilen och tjejerna skulle gå.
Jag gick en bit men kännde att det inte gick så jag ringde en taxi och möte upp Mackan som var den enda som gått av killarna eftersom han inte skulle åka.
Träffade några vänner från Lyckele där vid backen så vi gick in för att äta lite.
Mycket trevligt.

Hem och fixa sig och fixa med allt annat sen var nyårfesten igång och jag var nykter så och kan säga att först ångrade jag mig men dagen efter känndes allt bra ;)
Mackan lurade i mig i bubbelbadet men det var mysigt och sen lurade han mig ut i snön och han slog av en nagel när han skulle slänga sig i snön utför en backe heheheh
Mer stannar i Hemavan =)

Dagen efter så var alla upp och verkade pigga men jag och Mackan myste till i rummet och jag hade inte sovit något så jag sov mest men tur dom andra höll i gång.

Hem skulle vi så det blev ständing och lite åk för killarna, tyvärr mådde jag inte bra så jag låg kvar i sängen och fick iaf i mig vatten.
När vi stannade i Storuman (tror jag det heter) på Frasses så började jag bara må sämre och kunde knappt andas men på något sätt behövde jag på toa (stort misstag) för jag svimmade och slåg mig ganska bra i skallen och i ansiktet =/
Gabbe den pärlan som hade ont i foten hoppade snabbt upp och jag tror Mackan och Jonas var lika snabba dom oxå.
Så jag fick fara in på sjuksjtugan och Mackan sa att dom andra kunnde åka hem.
Mackan ringde sina förldrar som kom och körde oss till Lyckele och skulle jag bli värre under resan skulle vi åka in i lyckele så skulle jag få dropp för det var det dom kunde göra.

Vi tog iad bussen hem och där höll bussen på att krocka och jag tänkte det är ju inte meningen jag ska komma hem levade.

Hemma och man är trött har ont lite här och där och fått en fläskläpp men det kan jag leva med men klart man blir rädd och så skrämmer man ju sina vänner oxå.


Har iaf dag ringt till Maggan och så har mamma varit förbi och blir jag så som jag blev så åker jag in på engång........

3 kommentarer:

Christer sa...

Hoppas du mår bättre, vill se bildbevis på dina skador :)

Bra att du var nykter under nyår iaf. det var inte jag. Men tur att ni hade kul iaf fast du föll och slog dig.

Jennie sa...

Men gumman!!
Vad händer me dig? :(

Hör av dig när du orkar så kanske vi kan prata lite. Är bara hemma på dagarna så om inte annat så kanske vi kan ses över en fika, har fortfarande lussebullar kvar i frysen ;) Kraaaam!

Nina sa...

Låter som ni haft de riktigt bra i fjällen =) iaf tills ni skulle hem men tur du inte slog dej allt för illa... hoppas verkligen du mår bättre nu.. kram kram