27 januari 2011

Överaskande torsdag

Vakande vid 8 och gjorde frulle och tog det lungt.

Tänkte igår att jag borde ta mig till Expo nån dag för att kolla lite och så fick jag ryck och så tog jag mig en promand dit och tur att det var inte så kallt ute, rikigt skönt att orka gå och bara vara.
Väl framme så kollade jag runt och runt och runt.

Hemma ige och så kom vaktmästen och en annan kille förbi och nu ska rören vara fixade och vi har inte hört något och det är ju bra.

Sen åkte jag upp till Jennie och Maria kom och det blev en massa prat men det var super mysigt och verkligen kul att se Maria igen.
Jag var trött men det var värt att kämpa att hålla sig vaken.

Ikväll har jag testat kläder för dopet och jag fick låna en fiiin klänning av Jennie oxå men jag vet inte vad jag ska ha men det löser sig, kommer väl kriga med kläder på lördag morgon om jag inte bestämmer mig snart vad jag ska ha.

Sett film ikväll oxå -I rymden finns inga känslor och den borde folk se tycker jag.

Dags att sova......

1 kommentarer:

Jennie sa...

Kom på de sen på kvällen att ja skulle fråga dig hur klänningen satt på dig :) Men ja märker ju här att du har beslutsångest som vanligt ;) hehe

Kramkram!