12 juni 2011

Helgen är över och idag är det inte lika varmt

Ja helgen sprang iväg.

Lördag kväll var det Tess och Antes 30års fest på I20 området. Trodde inte jag skulle komma iväg men det gjorde jag och jag är glad jag for.
Men for hem ganska tidigt, pallade inge mer.....hade väldigt ont kan jag säga men det blir så när man blir svullen när det har varit så varmt som det varit.

Idag var man lite seg men inte alla bakis men jag drack inte så mycket igår heller.
Emma var en ängel och hämtade upp mig för att fira en som fyller 20 år imorrn, tiden bara springer iväg och när man kom dit fick man stora kramar och det känndes bra i hjärtat kan ag säga, go ungen blev super duper glad över presenterna vi hade köpt.
Mycket folk tyvärr inte det bästa vädret men jag tyckte det var ganska skönt att få frysa lite känns som det var länge sen hahhaha
Hann inte träffa Helena med fam men jag ska palla mig ut till henne i sommar, det är ett MÅSTE =)

Söndag och man ska starx sova...........


Jag skriver denna blogg för mig och ingen annan helt enkelt, nä nu ska jag logga ut.

Go natt!

0 kommentarer: