5 juni 2011

Helgen

Fre:
Kliva upp till sjukan och sen hem för att tvätta, försöka vila men det gick inte och jag var trötter.
Möte upp Pj på stan och Malin var oxå med så vi satte oss på TC jag med en loka och dom andra med alkohol.
Åkte upp till mamma sen och där kan man säga att jag somnade och sov över och fick jordgubbar, götta.

Lör:
Vakande av att Mackan ringde halv åtta och det var lika bra att kliva upp och fick förbi centan innan jag åkte hem men då hade huvodvärken kommit och jag fick lov att lägga mig så det blev inte att hänga på till skateparken.
Efter några timmar kommer killarna och alla hade bränt sig och fick aftersun och jag fick mig ett gott skratt =)
Blev nån öl men ingen utgång.

Sön:
Har suttit i solen lite och sovit en massa ;)
BB finalen är snart och jag ska ta mig ett glas cola hade jag tänkt......

0 kommentarer: