22 september 2011

Dagens D

Idag avr dagen jag egtligen ville sova bort men man tog sig till sjukan, mitt läkar besök tog kasnke 20min och så fick jag veta att han ska vara tjänstledig =/ men tur så vet jag att den läkaren som jag ska få är bra för jag träffade henne innan jag fick denna läkaren så.
Sen var jag på typ ett studiebesök och fick se lite saker och det var bra men jobbigt men detta kommer gå eller det måste gå.
Kanske mer verkligt och väldigt mycket info, var rätt död i skallen efteråt.

Klart det ska ösa ner en massa regn när man ska hem men jag tog och hämta cykeln jag lämnat in så jag avr dygnsur när jag kom hem.
Pratade me Mackan sen gick vi för att luncha med Jossan, Alva, Ante (mackans bror) och Emma och Carina mycket trevligt och en massa skratt.

Fått även ringa ett samtal jag alltid grubblar mig för men nu är det gjort, känns skönt.

Och nu är nyår nästan bokat oxå =)

1 kommentarer:

Nina sa...

va bra att du fått se allt å fått mer info.. klart de kommer gå sån kämpe som du är :)

hihi va trevligt att nyår e bokat bra å va ute itid :)

kram