27 september 2011

Måndagslyx helt enkelt

Måndag morgeon och man är påväg till "jobbet" knappt nå folk men pengarna har ju rullat in så.
Hann prata om lite vikiga saker med en kollega och det gick bara bra (hade inte trott något annat heller)
Mitt i allt så kom jag på att jag måste ju kolla in den där lyx lägenhten vid "jobbet" och jag säger då det fyyyyy fan där skulle jag vilja bo, dom som bott där vilken lyx ojoj och så klart ville man riva ut allt hemma och göra om =)
Fick lov att svära lite om badrummet. GALET!!!!!!!

Förbi apotekt där mitt visa kort slutade funka helt så det var bara att sätta sig på banken och fixa ett nytt och ta ut lite pengar, surt att det sluta funka men nu är ett nytt på g så =)

Hem och vila sen möta upp Jennie för en middagsdejt som blev på Max götta, sen över till teg till Jennis förlädrar för ett home party och fy fan vad vad man ville ha saker.
Har redan sagt till Mackan vad jag vill ha i julklapp så man vet aldrig annars får jag väl beställa dom själv!
Men hade en jätte trevlig kväll med gott skratt, pratt och en massa god mat, mycket fin måndagkväll.
Jennie spappa var snäll och körde hem oss, tusen tack och tack Jennie för en trevlig kväll =)

0 kommentarer: