24 januari 2011

Hovodvärk och pluggrader

Haft ont i skallen och fick sedan migrän =( Börjde lördagnatt sen fortsatte det tills jag tog rikiga piller (bamyl) hade provt med alvedon men nä det gick inte.

Iaf upp imorse för ett möte på Arsbetförmedligen och jag blev då inte direkt smartare av det hehehe men iaf ringt chefen och fixat ikväll med papper som jag ska sicka in.
Hatar alla dessa regler m.m jag ska nog bli politiker och se till att dom som är sjuka så bra hjälp m.m
eller ja man kan ju önska iaf.

Hann med en klippning hos Marleé oxå och nu kan man vissa sig utan mössa.
Vi hann med en massa prat oxå oxh tråkigt men sant så flyttar hon till kärleken i stor staden Stockholm, är glad för henne skull men nu får man leta efter en ny frisör eller ja hon kommer ju upp oxå men ni fattar.

Nu ska jag starx sova.

0 kommentarer: