18 januari 2011

Mormor är en rolig dam =)

Idag for jag och mamma till mormor och hälsade på och mormor var jätte pigg och glad =)

Efter ett tag tittar hon på mig och säger- så du oxå blivit en glasögonorm!
hahahhahhaha
jag skrattde så jag nästan trillad av stolen och sen sa hon en massa annat roligt så det var verkligen en bra dag hos henne, hon körde nästan ut oss oxå ;)
Hon är för go!

Sen hem för att fika lite och sen blev det bara att jag for till Nina, hon var ledig och vi hade inte träffas på ett tag så vi gav varandra julklappar.
Tusen tack Nina för ljuset och värmekudden!

Vi hann med en massa skratt och prat och en del tv tittande och jag fick se köket som är såååå fiiint.

Nu är man trött oh jag hade tänkte mig hoppa i säng snart.

1 kommentarer:

Nina sa...

haha vilken rolig mormor du verkar ha =) tack själv för dom fina ljuslyktorna =) längtar tills våran kinamat dejt hehe ;) kram