30 januari 2011

Lördags mys

Vakande på lördagen och kännde lite stress eftersom jag inte bestämt vad jag skulle ha på mig på dopet =/

Men sen kom Pj hem och hon sa direkt så det var skönt hade så mycket annat i skallen.
Sprang ner på stan och fixade det sista inför dopet och sen var det bara att fixa sig m.m
Åsa kom och hämtade mig och tusen tack för att du körde.
Dopet var ute i Stöcke en mycket mysig kyrka (jag som inte ens gillar kyrkor m.m )
Iaf solen var framme och det var verkligen toppen väder.
Dopet gick bara bra och Bella var jätete duktig och Ebba med heheh
Prästen var helt okej och sen var det fika hemma hos Jennie och Simon så var mycket trevligt.

Hem och däckade men på kvällen kom Patricia över en sväng och vi bytte julklappar,, tusen tack patricia för skärpet.
Vi hann med en massa prat oxå och fick höra om hennes nya jobb.

Mycket bra lördag!

0 kommentarer: