19 augusti 2008

Blä jag kan inte sova =/

Bläää jag kunde inte sova, la mig vid 22 och tänkte ska nog försöka få lite sömn hmmm efter so jag sitter här igen så har jag inte somnat än =( skit med andra ord.

Jag började fundera sen och var det kört, tex vad kan jag lägga bort bland mina kläder? Undar om jag vaknar i tid imorrn? hur ska jag hinna med allt? hur kommer det gå med jobbet och det nya schemat? Hur sover folk? Ja hur sover ni? på rygg?mage? eller sidan? Varför är det så varmt nunär man ska sova? och varför ligger jag och typ stressar när jag ska sova? Varför sover jag inte kl är ju mycket???

Ja listan kan göras lång och nu sitter man här....och jag vet att få jag inte sömn så funkar jag inte och det vet jag såman kanske ska försöka sova snart igen,hur gör ni när ni inte kan sova?

0 kommentarer: