29 augusti 2008

Luncha med Elin

I torsdags så kom mina kort och det avr många men nu har jag bara några kort kvar ch så såg jag att Mitas 25 års kort är helt borta och några till =*( Inte kul måste kolla mer på datorn.

Elin tittade förbi efter kl 11 och sen gick vi ner på stan och åt lunch på Barista och det var super gott =)
Berättade för Ein att jag typ var rädd för henne från början men jag hade bara fördomar men nu är dom iaf borta hahahah
Men vi skrattde en massa och pratde en massa som vanligt =)

Träffade enabbt Jennie och Bella på stan oxå =) alltid lika kul och Bella har blvit så stor.

Trött efter en lång dag så satte jag mig ner med alla korten och sen efter ett bra tag så var jag klar och satt och beställde dom sista korten så nu är det klart, och pank är man nästan men det är det värt =)
Hörs!

0 kommentarer: