24 augusti 2008

Jag fryser....

Hej hopp!
Igår la jag mig tidigt, fick lite feber så det var lika bra att ta över sängen och lägga på sig en massa täcken men det var skönt, somnade på en gång.

Läste Elins komentar imorse och fick ett leende på läpparna =) tack vännen, allla borde ha en sån posetiv vän som Elin är men får alltid skratta och le när man är med henne =)

Fryser fortfarande och har ingen lust till något men aom alla säger du är ju sjukskriven du ska ta det lungt, jo visst ska jag det men hur kul är det? att inte ha något att göra och bara ligga i soffan. Vistt kan jag ta det lungt men inte hela tiden....jäjä bli väl bra eller något!!

Känner mig faktist lite bitter hmmm inte heller min grej men alla har dåliga dagar m.m man får väl hoppas att det blir bättre under dagen =)

Sitter och lyssnar på Madonna´s nya album -Hard Candy
och den är skit bra , kan inte sluta lyssna och man blir på lite bättre humör och det är ju bra bra.

Jag är ensam hemma, mackan är på jobbet och jag ahr kommit framtill att jag tycker mer om när man jobbar dag än natt, för natten får man ligga ensam i sängen och det känns tomt men när man jobbar dag så kommer han ju hem vid middags tid så =) och man har kvällen framför sig och det är inte lika tyst. Men jag gillar ibland att få vara ifred och bara va oxå så men det är skönt att ha nån hemma oxå ;)

Nä nu ska jag ta och äta något.....

1 kommentarer:

Anonym sa...

Du får mig att skratta oxå juh :) Hoppas du får en bra dag. Imorn ska jag nog ner på stan, kanske vi kan dra en dejt. kram