14 januari 2010

Då fick man utslag av stressen då!

Idag var man trött men det är itne så konstigt.

Hann iväg till sjukan och fixade och sen iväg för att "jobba" sprang in på apoteket oxå för annars hade jag nog inte hunnit det =)

"Jobbade" och det gick bra, lite svårt att komma på vad alla heter men det kommer sitta snart eller det får man hoppas heheh

Ner på stan och träffade Katta och satte oss och fika och pratde på =) Mycket trevligt!

Hem och fixa lite, är helt slut nu så jag ska sova snart och fick stressa lite så nu har man fått stress utslag men jag har bara mig själv att skylla tyvärr!!!

Har en massa jag ska göra imorrn så det är lika bra att ta ett sömpiller så man får sova.
Visst jag är slut i skallen men jag vet att så fort jag kommer lägga mig så kommer jag inte sova.

Go natt!

0 kommentarer: