13 januari 2010

Dagen D =)

t

Idag började man ju "jobba" eller arbetsträna som det så fint heter.
Gick bra me det var väntat så, hann inte få så mycket info om ungdomarna men det komer imorrn, personalen känner jag sen tidigare eller en var ny lite yngre än mig men hon var trevlig =)
Är på ett fritids för handikapade på Ålidhemsgården där jag jobbade för några år sen så egetligen är man som hemma hehe
Känns jätte bra att få komma igång m.m
Detta blir nog bra men jag vet oxå att jag kommer att få flytta efter ett tag men det känns bara bra.
Kom på att jag skulle till sjukan imorrn en sväng så jag kommer få vara på "jobbet" lite länge än vd jag ska men det gör inget och efter det ska jag fika med en tjej som heter Katarina =)
Ja just ja, idag när jag slutade skulle jag höra av mig till Elin men glömde helt bort det och kom på det när jag var hemma =/ men jag ska titta förbi dig nån annan dag vännen!!!
Nä nu ska jag fixa något att äta =)

0 kommentarer: