23 januari 2010

Lång dag

ja denna dag känns som det längsta på länge.

Fick idag när jag åt luch med mamma och kännde mig stressad för att hinna till "jobbet" m.m så kom det ett gulligt sms från Emely och detta sms gjorde min dag så tack vännen =)

Iaf mobilen har gått varm idag tur att man har bra arbetskamrater som förstår när det ringer en massa men klart det har varit en del stress oxå men nu har det iaf löst sig.

Fick se Antonio oxå och han har blivit rikigt stor och man längtar efter att man får några egna barn, synd bara att det kommer ta tid och så men först jag jag iaf bli frisk ;)

Dunder trött men snälla Patricia har fixa så jag kan se en massa seirer så sängen är nog långt borta men jag ska sova länge imorrn hehheeh

har börjar få jätte ont i ryggen och jag vet inte om jag börjar få en kisskatarr som jag kallar det för jag hade samma värk när jag fick det förra gången, hoppas det går över annars blir det att ringa läkaren.

Dax att pyssa heheh

3 kommentarer:

Jennie [ Foto & Min Sjukdom ] sa...

Förlåt för mitt sena svar, men jag har inte orkat svara på kommentarerna förräns nu. har haft det kämpigt med tröttheten :(

Jag jobbar med barn =) Vad jobbar du med?

Sara sa...

SV. Tack :)))

Elin sa...

värken kommer nog från njurarna, man brukar få ont i dem när man får urinvägsinfektion, men blir det värre måste du gå till läkaren för då kan du fått njurvägsinfektion o då måste du få rätt sorts penicilin.
Krya på dig gumman!! Vi kan väl höras i veckan, jag har inte så mkt skola så vi borde kunna passa in en dag då vi kan ses :) Kramar i massor!