1 juni 2010

2 år i denna lya!

Idag är det 2år sedan vi flyttade in, känns som längre och nu vill man ha större hahah

Idag gjorde äntligen Mackan ett id-kort HURRA!

Sen möte jag upp Nina och gick runt med henne men blev mre slut men det gick bra för vi satte oss ner på Apberget så Nina fick köpa en glass och så hände det en rolig sak men ska nog inte skriva vad det var eller hur Nina ;)

Hämtade ut en paket idag som jag hade glömt bort att jag beställt men tur jag hade beställt en tunika till mamma som jag ska ge henne och så 2 linnen till mig.

Ringde oxå ett "jobb" samtal och ska på info möte nästa tisdag så nu håller jag tummarna att bussarna inte går ut i strejk, men det lär man ju märka.

Ikväll har jag och Mackan sett en skräckfilm och fy vad rädd jag var,dåligt slut men filmen var ok.
Har örjar se en massa filmer på kvällen för att varva ner och jag är en sån som inte kan se film om jag inte är på ett visst humör och det har bara gått bra dom här dagarna.

1 kommentarer:

Christer sa...

Vad såg ni för skräckis?