3 juni 2010

Vilken dag, bra och dålig...


Idag ville jag inte heller kliva upp var slut men fick lov för jag hade sagt att jag skulle gå på bolaget åt Mackan eftersm han id inte kommit än.
Påväg dit bröjade jag bli yr men fick vila lite och så möte vi upp Jennie som skulle kolla på kläder m.m
Lämnade Mackan och Jennnie ville äta på donkan och jag köpte pommes men efter det börjde jga må illa men vi hann med till Telia butiken där Jennir köpte en ny mobil som även jag blev sugen på men Mackan tyckte inte om den för han vill att jag ska ha en Iphone men det vill inte jag :P
Iaf efter det blev det HM där hon hittade en massa fint :)
Vi satte oss i parken och sen gick jag hem och började må sämre tur jag gick hem för jag har varit helt borta och nu ikväll fick jag i mig lite mat och så vatten så klart.
Skulle ta prover idag men kunde inte så jag får se hur man är imorrn om man hinner förre "jobbet" för efter är det full fart med en massa kul hehe

0 kommentarer: