15 juni 2010

Mycket bra dag, är trötter nu men vad gör det.

Försov mig men hann i tid till att möta upp Jennie för en lunch på donkan, inte mitt favvo ställe men Jennie skulle ha sitt glas så vi gick dit ;)

Sen kom Elin ner och jag och hon tog en fika på NK var länge sen jag såg henne så det var ett mycket trevligt möte.

Mackan hade fixat middag så han ringde när det vr nästan klart och det var jätte gott, han är bra på att laga mat.

Sen ringde min mobil hade inte tänkt svara för det var ett okännt mobilnummer men jag är glad jag gjorde det för det var PJ =)
Hon är i Umeå nui så jag for iväg och träffade henne och det känns skumt att se henne har ju inte sett henne på 2 år men det var mycket bra att se henne igen.

Nu ska jag starx sova tänkte fara ganska tidigt till "jobbet"

Ha det gott!

0 kommentarer: