2 augusti 2010

Det är tyst och första dagen på "jobbet"

Imorse vill jag inte kliva upp, börjar bli så där mega trött igen =/

Men jag tog mig till "jobbet" hade lite jobbångest men det gick över hade en bra dag men var trött som sagt.

Gick till mamma och laddaren passade och fick en matta så nu får vi ha den tills jag hittar en ny för den andra gamla fick jag lov att slänga men som mamma sa ja du kan ju sänga denna matta om nån spriller igen hahhaha hon är rolig hon fast jag blir irri på henne idag men det var bara för att hon var på dåligt humör och jag var trötter.

Däckade när jag kom hem och vakande vid 19 tiden och nu vet jag inte vad jag ska hitta på, ingen är hemma. Mackan jobbar natt och Pj är hos sin mamma.
Visst ensam tid är bra men just nu vill jag inte ha tyst omkring mig =)

0 kommentarer: