4 augusti 2010

Trevlig kväll med mycket regn och lite åska

Dagen har man jobbat och försökt hålla sig vaken, höll på somna på bussen hem flera gånger.

Väl hemma så la mig på en gång och mackan avr vaken så vi hann prata lite och mysa innan vi båda somna och jag åt lite choklad och ja det var gott men jag kommer få lida imorrn men vad fan ;)

Sov ett bra tag sen gick jag till Allstars för att möta upp Nina,Johanna och Angeliqa och så fick jag en kram av Elin som jobbade och det hade jag som glömt heheh
Sen gick vi till TC för att göra popquiz och vi fick sitta på uteserveringen och fasiken vad det kom regn men alla som satt där ute var på bra humör och det var även vi, Anna,Sarah och en till tjej som jag just nu glömt hennes namn men det börjar på A iaf (sorry) var oxå med.

Vi fick ett bord inne efter ett tag och vi var på topp humör och detta var verkligen kul men tydligen är det bara under sommaren men jag tycker det borde vara under vintern oxå, kul att göra något under veckan.

Imorrn är man båda hundvakt och kattvakt =)

1 kommentarer:

barnaby är bäst sa...

Du glömde bort att skriva om att vi tittade på morden i midsomer! :)