27 augusti 2010

Trötter fick iaf lite sömn


Sliten vecka med för lite sömn eller dålig sömn =/
Men natten mot idag fick man lite sömn vakande av att Mackan gick och la sig vid 7 men det var lika bra för jag skulle iväg och ta prover och när man det var min tur hade min läkare klantat sig men det är iaf inte mitt fel, får ta dom proverna sensre.
Hem och kollade om nån hade glömt bort sin tvätttid och det fanns en tvättstuga ledigt så jag sprang upp och tog det vikrigaste och tvättade det och det var bra för jag hade inga sockar kvar =)
Sen var jag inte direkt levande men jag fick ett ryck så jag började små städa sen när alla tvätt var klar så somnade jag och sov några timmar men det behövde jag.
Mackan var snäll och väckte mig vid 16 för vi skulle på bio.
Ikväll kom Jonas, Ante och Peter förbi och jag har slängt en massa och fixat lite mer, imorr om jag har orken ska jag ta tag i mina kläder eller ja vi får se om jag orkar :p
Hoppas att alla har haft en mysig fredag!

0 kommentarer: