8 november 2010

Är det redan Måndag?!

Idag var man trötter men det var bara att klä på sig varma kläder och ta sig till sjukan.
Det gick bra , lite av stressen släpppte och sen ville jag ine prata om det mer...

Iväg till mamma och hjälpa henne, ska även dit imorrn för att fixa lite. Vilade lite och sen var det bara iväg till "jobbet"där jag fick berätta igen om att jag ska sluta och det blev en massa prat och jag kännde jag inte rikigt orkade pratade om allt men det gick bra och dom stöttar mig iaf och sen skrattde vi och dom mobbade mihg för jag fick lov att få ifrån mellis när man i personalen bestämde sig för att äta en äggoch kaviar mackan brevid mig, jag höll på att spy men ett gott skratt fick dom alla oh det kan jag bjuda på ;)

Sen var det bara att traska till Pj´s mamma för lite födelsedagsfika och var där ett bra tag, mycket trevligt och Malin var oxå där.

Iaf tusen tack Nina som köpte en sak åt mig nu när hon är på Ullared, är lätt avis att hon aär där men glad att hon är där och har det bra.

Nu är jag trötter, ska hoppa i säng.

1 kommentarer:

Nina sa...

vi får ta å ta en roadtrip dit nån gång så du oxå får shoppaloss där =) hoppas allt e bra kram kram