13 november 2010

Fredag

Idag var dagen men skulle till optiken och jag kan säga att först var jag väldigt neg för killen i kassar var så jävla otrevlig m.m

Men sen vände det ch hon som kollade min syn var helt underbar och snäll och vi skrattade och skämtade en massa och sen var det en annan som hjälpte mig välja ut glasögon (cykel på näsan) och det känns bra.
Ska nog fixa linser sen men nu får detta duga.

Mamma hängade med hem och fick kaffe sen följde jag henne på stan en stund men efter ett tag kom hovodvärken så jag gick hem för att vila och sen när jag vilat klart så var jag på dåligt humör, fy fan säger jag bara!!
Skulle till Emely på fredagsmys men avbokade för jag kännde att dettahumör var inge kul och kunnde smittas av sig så jag for till mamma och hon såg direkt att jag var sur, hade tydligen horn i pannan.
Blev att krypa ner i soffan och se Idol men jag avr inte egetligen på humör för det men.....

Ibland har man helt enkelt bara en dålig dag eller ja kväll =)

2 kommentarer:

Nina sa...

usch då lät ju inge kul hoppas de e bättre ida =) ska bli kul å se vilka brillor du valde :) kram kram

Christer sa...

Väntar med spänning på hur glasögonen ser ut.

Vad hade du för synfel? nyfiken om det är liknade det som jag har?