3 november 2010

Vad ska man säga....

Mycket i skallen och mer stress än vad jag pallar just nu,tyvärr!!

Berättade för abretskamraterna att jag ska därifrån och dom tycker det är tråkigt men föreökte stötta och peppa mig, tack för det.
Fick iaf höra lite bra saker m.m så man blev lite gladare men det har varit en tung dag......


"Jobbade" det jag skulle sen tog jag mig till Maxi och när man satt på bussen hem träffade man "Carrro" alltid lika glad och ch sprallig men tur var ju det.
Väl hemma så däckade jag och ville inte rikigt vakna men det var lika bra, gjorde lite dipp med morötter och såg filmen jag köpte,behövde få tänka på annat en stund.

Ska sova nu iaf, Gonatt

2 kommentarer:

Christer sa...

Vad är det som händer nu då?

Vad det än är kommer det att lösa sig tillslut.

Nina sa...

usch va tråkigt.. men du ska no se att de löser sig.. finns här när å om du vill eller behöver prata dag som natt kram kram eller å kan vi bara sitta tyst å glo på tv eller i väggen me =) kram