7 februari 2011

Då var det Måndag igen

Hej hopp.

Idag vakande jag rikigt tidigt och åkte till Maxi vid 8 för att handla lite till tårtan som ska göras m.m
Gikc fort men det var nästan inget folk där men det var ganska skönt =)
Hem och sen gå ner på stan för att träffa Gabbe och vi gick runt och jag köpte baströjor på HM och efter ett tag gick vi för att äta en lunch på Rost,mycket gott.
Jätte trevligt var det att få sätta sig ner och bara prata lite.
Gabbe hittade jobbarskor och sen så följde hon med mig hem för att få en sak.

HOn stannade en stund och tog en treo hehehhehe

Ikväll när jag och Mackan skulle gå till Ica och gick över E4an så höll en man på att bli påkörd, man var lite lätt skärrad för det kunde lika gärna varit nåpn av oss men tur så blev ingen skadad och det är det som räknas.
Film ikväll och så fick jag ett brev idag så nu kanske man kan släppa det lite med pengara.

Vi fick även en dop injudan och dt är även ett bröllop på samma gång, kul men alla känner mig så fick jag lite panik och vad ska man ge? tips gärna!!!!
Och vad kan man ha på sig? :)

0 kommentarer: