25 februari 2011

Tiden räcker inte till.......

Idag hann jag tyvärr inte förbi Åsa men jag får boka in en fika nästa vecka.

Naglar ny gjorde och en massa annat blev gjort idag, lämna papper m.m

Luncha med Nina sen blev det att fara och kolla en massa med henne och träffa hennes familj och det slutade med att vi for till Strömpilen och i bilkön ångrade vi oss men vi for iaf hahhaha
Maxi var som jag vet inte vad men tur Nina är snabb för jag hade mest panik av allt folk men vad då dt var ju löning så vi får skylla oss själva!!

Hemma vid 18 tiden och då var det bara tack och go natt =/

Som sagt tiden räcker inte till, ågren men jag gör mitt bästa iaf!

Blev iaf skorna jag dreglat efter och en ring idag,som tröst heheh

1 kommentarer:

Nina sa...

nästa gång får vi välja en bättre dag eller iaf en bättre tid haha :D kram