24 februari 2011

Pj har en hemlighet på rummet, jag är nyfiken =)

Idag har dagen sprungit iväg och man hann måla en massa på "jobbet", ringa en massa samtal och fått mina papper påskrivna och en besökare där skrattade lätt åt mig -du som gillar allt detta papper göra hahahha
vilket skämt men denna person är så snäll och rolig.

Haft en ganska bra dag och imorrn kommer pengar in på kontot och räkingarnat ska betalas men man ska vara glad att man ens får pengar.

Pj har en hemlighet på rummet och jag är så nyfiken.
Det jag vet att det är en tavla men färgeroch så har jag ingen aning om, vill se NUUUUUU ;)

Iaf på "jobbet" känner jsg mig nästan som hemma och personalen skämtar vilt med mig men det är roligt och jag tror nog dom får ett gott skratt av mig när jag går vilse på övervåningen hahahhaa

Dags att vänta till kl blir 00 sen hoppa i säng....

0 kommentarer: