23 mars 2011

Melisa horn till Umeå

Och hon vill jag gärna se, synd bara att hon kommer den 23 ocktober men men =)

Idag var man hos tandläkaren och sen for jag hem till mamma men fick lov att gå förbi centrum för att handla lite till mog och påvägen ner träffade jag några från fritid och det slog mig då att jag sakande dom alla, fick även veta att en i personalen ska ha barn, så kul och super grattis!!

Iaf har väl typ 99 procent bestämt mig vad jag ska ha på mig på doper/bröllopet men om jag känner mig rätt kan jag lika bra ändra mig dagen innan......

Har funderat oxå ett tag nu om man ska ha lösen ord till bloggen men jag får se.......

Papperna är fixade tills imorrn och jag får inte glömma dom bara heheheh

Dags att fika sen sova.

2 kommentarer:

Jennie sa...

Känner du vännen att du vill lägga lösenord på bloggen så gör de :)

Åsså tar du den blåa ;)

Angliqa sa...

Jaa, lösen är rätt bra, om man känner för att skriva av sig lite mer än vanligt utan att massa obehöriga kan läsa och sticka näsan i blöt =)