2 mars 2011

Tack och hej på ca 20min

Idag skulle man ta sig upp, trötter igen men det var bara att ta bussen upp till sjukan där jag hade ett läkarbesök som var över på ca 20min har nog aldrig gått så snabbt hos min läkare men men

Köpte en sallad på kiosken ch tog bussen upp till Jennie där man hann med en massa prat och lite mys med Ebba heheh som förövrigt har vattkoppor, stakaren!

Iaf skulle möta upp mamma på bussen från Jennie men jag missade bussen och fick vänta en stund och tur att jag hittade mamma sen, blev lite stressad där ett tag.
Gick med henne en stund och sen gick jag hem för att sova.
Vakande tyvärr på fel sida, sur och var som en jävla kärring men tur det går över ;)
Höll även på att slänga ut min dator men det är en annan historia......

Dags att sova snart

1 kommentarer:

Nina sa...

vilken tur de gick snabbt =) ja visst verkar den bra :) måste se den fast inte när man e själv hemma hehe har hört att den e läskig eller läste de på nå bloggar ;) kram