22 mars 2011

Vilken härlig dag idag

Vakande och åt frulle i lunget, mackan sov sött och jag fick lite tid för mig själv.

Ringde Pj för att kolla en sak och det slutade med att vi mötet upp på stan, mykcet trevligt hann med att sitta i solen lite sen fick jag lov att gå till "jobbet" och hann med ett samtal till Jennie som var i fulle rulle eller hur man ska säga, hur orkar denna kvinna?!

Iaf på "jobbet" blev det mycket skratt och mycket fan ord eller piiiiiiiiiiipppppp som jag sa, har verkligen inget tålamod men jag fick bra peppning och tur var väl det =)
Promenix hem i det fina vårvädret och ja solen gör en så glad.

Porovat kläder ikväll till dopet och bröllopet vet dock inte vad jag ska ha, kanske ska lägga upp bilder på några av det plagg jag provat hittills, så kanske man kan få hjälp att bestämma sig ;)
Har docj en klänning hos mamma men ja.....

Dags att sova snart!

2 kommentarer:

Elin sa...

du får låna min vitsvarta klänning utan axelband om du vill... visst vet du vilken ja menar?
När är dopet`?
Kram!

Jennie sa...

Ja orkar Marie ;)