18 maj 2011

Det här med pengar...

Idag kom Elin tidigt för hon hade skola så jag skulle få sötisen Falkor, han är så söt och go.
Härliga promnader och en pigg hund i solen, det har gått jätte bra han kissade inte ens inne heheheh

Sen har man inte gjort mycket, funderat tänkte och funderat lite mer....

Och så ikväll började jag tänkte på ekonomin, får se hur det går.....vill bara få alla papper så jag kan sicka in allt så jag slipper tänkte på det.
Och visst det kunde vara värre men är det något som kan ta kol på mig så är det stress över pengar.
Det är bara tråkigt att mitt humör ska gå ut över alla andra så det är lika bra att försöka hålla humöret uppe och tänka att jag har iaf nån stanns att sova och har mat på bordet.

1 kommentarer:

Nina sa...

förstår dig fullt ut vännen.. hoppas du får de ur världens snart så du kan tänka på annat å lägga din energi på de =) men de är ok att humöret går upp å ner lyssnar gärna om du behöver prata eller gnälla eller vad som helst =) kram