3 maj 2011

Musik är toppen men jag saknar solen =)

Hej hopp
Nån dag sen man skrev men jag har inte haft lust eller ens orkat skriva något.

Helgen var toppen, skit mysigt att få vara hunvakt åt Falcor han avr så go så och en massa mys hann man med, ville inte att Elin skulle hämta han.
Söndagen gjorde man inte mycket men lika skönt var det =)

Måndag:
Upp förre kl 8 för att sätta i gång med en massa samtal och fixning, sen iväg till sjukan för att sen snabb träffa Jennie och Ebba en sväng innan jag gick hem för att ringa det sista samtalet för klart och nu fattar bara några papper som jag hoppas jag får sanrt sen ska allt in men först ska man klart kopiera lite papper.

Idag tisdag vakade man och var typ inte levade men jag fick inte sova så mycket under natten (sover väldigt dåligt just nu) men iaf for på "jobbet" och hade det trevligt och när jag skulle hem fick jag lite feebback, blev glad vad som sas och det gjorde nog min dag lite bättre trotta kallt och mulet.
Påvägen hem blev det förbi arbetsfördemlingen för att lämna in ett papper och skriva under ett annat så nu är iaf det klart oxå, känns så skönt att få lite sånt gjort.
Hann med att träffa Nina på stan oxå hon var nerre och klippte och gjorde naglarna så vi sa hej typ.

Igår var jag oxh klippte mig  och fick veta att Marlené kommer tillbax i aug för att skriva sin c-uppsatts =) blev glad för då slipper jag leta en nya frsör!!!!!!!

Mackan är borta ikväll och jag njuter med musik, men jag saknar solen, vars e du? imorrn kanske det är sol....

1 kommentarer:

Nina sa...

Musik e underbart =) verkar bli sol på lörda iaf som de ser ut nu *wiii* å i tidningen stod de att värmen kommer till helgen hehe fast de återstår ju å se hehe kram