11 maj 2011

En bra dage men lite trött

Vilken fin dag detta varit.
vakande och det var sol och värme helt underbart.

Mötte upp mamma på stan för att åka till mormor där vi var en stund och det var mysigt att lösa lite korsord och prata skit.
Sen blev det en lite promnad med mamma och så gick jag förbi fritid och vad underbart det var allt alla underbara ungdomar och personal som jobbar där =) Saknar det stället och det kännde jag mer när jag avr där men man får ju se vad som händer i höst helt enkelt.
Hade oxå glömt hur varmt det kan bli på deras uteplats där vi satt i solen .

Hem till mamma och somnade men när man vakande var middagen klar, tyvärr hade jag fått så ont i skallen att jag kunde knappt äta och fick tack nej till att gå förbi Patricia men så kan det vara,tråkigt men sant!

Ska få vara hundvakt nästa vecka, sweet.

0 kommentarer: