14 april 2016

En dröm blev verkligehet , efter 14 ;) ren lycka!

För 14 år sedan satt jag , Gabbe och  pratde om Chris Cornell och sa då att kommer han till Sverige då SKA vi dit.
Vi trodde då att detta kommer ju aldrig ske och det får bli en dröm, helt enkelt.

Men så kom nyheten och biljetter släpptes och blev slutsålda, besvikelsen och deppen kom för oss båda.
Men så kom jag på en sak och hade inte sett på deras hemsida om rullstolsplats, eftersom jag behöver den ibland.
Väntade med spänning att få svar och sa inget till Gabbe, tänkte lika bra att inte säga något om det inte fanns nån chans.

Fick svar ganska fort och hade 2 biljetter ;)
Eftersom Gabbe jobbade kunde jag inte ringa så jag smsade något likanda, sugen på att fara på Chris?
Hon ringde upp så snabbt , hon hade slutat och var nog rätt paff, jag hade fixat och våran dröm skulle bli verklighet.
Grattis på födelsedagen sa jag bara ;)

Kan ju bara säga att under ca 2 timmar av konseten så kunde knappt andas.
Var ren och skär njutning och dom som inte var där eller har sett han live, GÖR DET!!!!!
Vi sa även då, om han kommer till Sverige igen då FAR vi hahahhahah

Fick även under konserten känna att jag levde  och fick uppleva detta, härlig känsla, dock svår att förklara. Kanske mer frihetskänsla.......eller vad vet jag!

Hela stockholmresan var underbar mycket skratt och viss jag avr helt slut när jag kom hem men det var det så värt!!!!!!

Även tusen tack till Gabbe som fick dra runt mig, vilken hjälte, en stor guld stjärna till dig  <3 p="">
Ett minne för livet!

0 kommentarer: