31 augusti 2009

Måndag igen...

Inte myckt sömn inatt för det var för varmt i sovrummet och sen fick jag ont i skallen men till slut somnade jag men då ringde väckaren oxå =/ så det var bara att kliva upp, ta medcin och äta frulle sen fara mot sjukan för ett återbesök och fick vänta 45min längre så jag var less och besöket tog kanske 15min så men iaf inget fel där, jahopp vad ska läkarna hitta på nu då?!

Gick förbi Maggan för att kolla om hon var där och tur hade jag att hon inte hade nån där just när jag kom så jag fick veta att jag har förlängd sjukskriving och står på väntalista till min läkare.

Kom hem brorsan och Roz kom förbi och sen var det bara att ringa FK m.m för att fixa lite och så ett par andra samtal men det gick bra.

Tyvärr har min huvodvärk följt mig hela dagen men snart ska jag hoppa i säng för imorrn är jag hundvakt ett tag =)

0 kommentarer: