30 augusti 2009

Ny vänskap

Har träffat en tjej som heter Katarina och tydligen har vi träffas förr men det kommer jag inte ihåg förrens hon kom på att det var hos Micke för 100år sen =)

Iaf det är en trevlig tjej =)

Iaf glämde skiva att jag luncha me Jennie i fre, mycket trevligt =)

Sen har Pj fått visum i ett år till så GRATTIS!

Sickade iväg ett paket till Pj i fre så jag hoppas att det kommer fram innan helgen =) heheh

Imorrn ska mab till sjukan igen men på ett återbesök så vi får se hur det går.....

3 kommentarer:

Katarina Nyberg sa...

Hihi skönt att vi kom på det lr hur ;)

Jag har en massa lediga dagar nu så du är mer än välkommen på fika och chill hemma hos mig :D

hoppas din helg har varit skön, min har ialf varit toppen! Länge sedan jag hade en sån bra helg ;)

kram!!

Katarina Nyberg sa...

Börja blogga igen ;)

Katarina Nyberg sa...

Tack så jättemycket :)