1 augusti 2009

Vilken dag igår =)

Jepp fullt rulle igår och jag som trodde jag skulle få en ganska lung dag.

Vakande och var inte allt pigg men efter lite frulle och tv lev det ok iaf =)
Mamma ringde och hon skulle ner på stan så hon ville ses och medans pratde jag med Gabbe på msn och jag bestämde mig för att hänga med henne till unvi bibblan =) hahah rädd som en kanin där =) Har nog sett för mycket film hahha
och så fick vi oss en lite promenad för vi glömde att plinga, så går det när man pratar för mycket eller vad säger du Gabbe?

Möte upp mamma på bussen när vi var klar och så gick jag me henne på stan och jag kan då säga sökare på mamma, hon är helt galen när hon är på stan bara försvinner m.m hann blir irri nån gång men mamma är bäst!

Inne på Hm så upptävkte jag att mitt visa kort var hemma så mamm var snäll och lånade ut pengar så jag kunde köpte det jag skulle, tusen tack mamma!

Sen hem för att fåi sig nån mat, var vid detta lag jätte hungrig och lite gring heheh
Sen hem till Gabbe för att äta chips och andra god saker där man gick upp något kilo men vad gör det ;)
Kan säga att det är något fel på Gabbes och Dennis soffa för man blir skit trött av att vara u närheten av den, jag höll på att somna på 1 sek när jag satte mig i den och hela kvällen var jag trött men den soffan är oxå skön att nästan somna i =)

Hemm igen och fixa med lite av det jag köpte under dagen och Åsa kom förbi en sväng och vi hängde i soffan sen blev det go natt för mig =)

0 kommentarer: