4 augusti 2009

Vlken dag =)

Vakande ganska sent och åt frulle framför tvn till Days ;) hehe

sen ringde bror så jag gick ner på stan och sa hej till han, roz och roz kompis.

Möte sen upp mamma och vi gick runt och jag hittade en tunika/kläning jag ska ha på dopet och så köpte jag ett as snyggt skärp =)
Vi gick runt lite mera och mamma köpte nå kuddar och så stötte vi på Anna med prinsen.

Väl hemma blev det lite fika och båda Anna och Gabbe kom förbi en stund, mycket trevligt.

Visade mamma en massa på nätet och man hann bli irri men jag älskar min mamma, hon är bäst =)

Träffade Gabbe en sväng sen och när vi stog och pratde innan vi sa hejdå, hann vi se en massa roliga saker i luften hahhaha vad vi skrattade och var nog lite avis oxå =)

Nu är jag trött men har hunnit byta lite gardiner iaf och imorrn är det nageldax igen =)

1 kommentarer:

pj sa...

Låter som en härlig dag sweetie! :) skönt att internet funkar igen också. -kramar-