25 december 2009

Då var julen över igen

hej hopp
julen är nu över och man sitter här mätt så man nästan vill spy (ska inte göra det men det känns som så)

Har just kommit hem, hade tänkte sova hos mamma men ville hem så Gabbe kom förbi för hon hade firat jul på tomtebo så vi tog en taxi =) och så gav vi varandra julklpparna tusen tack för den finns tunikan och ljusen ;)

Iaf julen hos bror var toppen kom dit vid 13 och fick julgröt heheh brorsan föröskte fixa datorn men jag måste nog lämna in den =( (FAN)
Iaf sen spelade jag wii och började små äta medans jag spekade och brorsan fixade med maten tillslut.
Blev lite frysen och la mig för att vila men somnade inte utan låg med och klappade Loki hehe som sen ville busa och det var jag inte direkt med på.

Är trött nu så jag ska hoppa i säng tror jag.

Hann även prata lite med pj =)

Hoppas alla har haft en bra jul =)

0 kommentarer: